Wednesday 4 July 2012

Hari demi hari aku cuba pelajari apa itu erti cinta yang sebenar.(LOVE) Tapi sampai sekarang aku masih tak rasa yang aku disayangi :’) . Aku akui setiap orang yang aku couple pasti akan kata yang mereka cinta dan sayang terhadap ku .  Bukan aku tidak mempercayai nya, tapi aku masih diawang awangan . Aku tidak dapat teka ke arah mana harus aku mendarat dan siapakah jejaka yang sanggup menyelamatkan ku dari terus jatuh dan mati dengan pujuk rayu si pencinta kasih berbisa . Aku akui  yang aku lemah dengan pujuk rayu seorang yang bergelar lelaki . Aku tidak pandai untuk membuat keputusan yang terbaik bagi diri ini. Setiap detik dan saat pasti aku akan berasa sayu dan sedih kerna masih tidak ketahui siapakah gerangan jejaka yang bisa menghargai cinta suci ini ? Aku adalah wanita yang mengejar cinta, mengejar kasih sayang dan juga mengejar dorongan dari seorang lelaki. Keinginan ku kuat untuk terus disamping nya tidak kira siang ataupun malam . Tapi malangnya lumrah kehidupan berpegang kuat dengan batasan antara lelaki dan perempuan dalam menjalinkan perhubungan. Walau bagaimanapun, setiap wanita seperti aku harus lah tabah dengan dugaan yang kini datang bertimbun-timbun, tidak tahu masa atau waktu nya bila ia akan berhenti . Ingatlah kita masih ada kawan dan juga keluarga bagi menguatkan semangat ini . Hargailah mereka selagi ada ! kehidupan ini walaupun sulit dan rumit , tapi kita juga harus terus menjalani nya walau dengan apa cara sekali pun. Jangan lah sesekali menamat kan kehidupan kamu semata-mata CINTA !

No comments:

Post a Comment