Wednesday 4 July 2012

Haslam ? nama yang unik bagi aku . Tak pernah segelintir pun nama kawan-II aku macam nama die . HAHAHAXD ade jugak lagi yang pakai name se’skem tuh . SORRY ! :p nak cerita pasal has nih , die seorang yang agak pelik siked bagi aku . Firstly , die mesej aku and time tu pun die dah pun kenal dengan aku . Kata die dapat number aku dari Nizam budak Kampung aku (BP) ! Die dah habes sekolah . Tak tahu lah kenapa and macam mana aku time tu berminat nak tahu kenapa die carik aku . Kata die jugak yang die suke kan aku . Belum ape-II lagi dah cakap yang die suke aku lah, pernah nampak aku lah. Hm . >.< mybe die sunyi kot tak ade sape yang nak Teman kan die . SABARR je lah Yee . Si Has nih dah giler bayang ke aku sendiri tak tahu . Die tuh beria sanad nak couple dengan aku . Dari Awal-II lagi aku dah cakap dekad die yang aku tak pandai nak jaga hati BF . Nak berubah ? AAAhhh Malas ! biar jelah . Kata orang kalau dah sampai Jodoh tak kan kemana lah weh ! C: Masa die mintak couple dengan aku tu , aku layan kan jelah tak piker panjang pun . Last-II terkejut aku , has cakap yang nak jadi kan aku wife die . huhhh ? gile kan . Aku baru F3 kot . Tunggu ? tu semua janji palsu . Aku tak kan percaya . Lelaki pandai sungguh bermain dengan kata-II . Aku tak kan lagi terpedaya dengan semua tu . Bukan lah nak buad andaian sendiri , cume serik dengan apa yang aku dah dapat selama nih . Tak pernah siked pun yang lain . Well Done ! Tak sampai 1 minggu die ingat aku couple dengan die , hahhh ! lepas tuh Break . Yeaahh aku bebas dari dibelenggu dengan kata-II jiwang si has tu . Ingat aku layan , mesej pun siked aku tak balas . HARAPANN XP sedihh kan. Aku sempat cakap  buad kali terakhir ,  semua yang terjadi nih sebagai Pengajaran supaya die lebih matang memilih “Teman Hidup” . Perlu kenal aku lebih rapat lagi sebelum nak memikat hati aku ! Aku nih manusia biasa saje , tak ada yang istimewa siked pun aku nih . :D Mencari dan Memilih teman hidup mengikut apa yang dirasa tak sala . tapi kita jugak kene pandai berfikir dalam membuad sesuatu pilihan dan jugak andaian. Jangan tergesa-gesa , padah jadinya .  Thing about This . Ok Chaw !

No comments:

Post a Comment